CrossKnowledge'nin eğitim çözümleri, öğrenme deneyimini kişiselleştirmeye ve optimize etmeye yardımcı olan yapay zekâ ve makine öğrenmesi teknolojilerinden yararlanıyor. Bu sayede, her bir kullanıcıya en uygun ve etkili eğitim materyalleri sunabiliyor.
CrossKnowledge Fakültesi en iyi okulların akademisyenlerinden ve çok okunan yazarlardan oluşuyor.
Pek çok lider, konumlarının onlara kazandırdığı görkemli görünümden hoşlanır, ancak yapmaları gereken gerçek yükümlülüklerini yerine getirmez...
Birçok kişi tamamen şans eseri lider olur, çünkü çoğu zaman yaptıkları işte yeteneklidir...
Bir lider olarak enerjini o anki sorunlarına, çözmen gereken günlük problemlere ve kendi ihtiyaçlarına odaklamayı göze alırsın...
Liderlik kolay değildir ve bu nedenle liderler en zorlu meselelerle uğraşmaktan kaçınma veya erteleme eğilimindedirler...
Ekibi için savaşan ve onu mükemmelleştirmek için çalışan bir lider olmak (her zaman kolay olmasa da) basittir...
Evet, liderler de herkes gibi kötü alışkanlıklara meyillidir. Liderlik pozisyonundaki insanlar arasında 20 kötü alışkanlık özellikle yaygındır...
Hoşumuza gitse de gitmese de, her gün önümüze resmi ve gayri resmi geri bildirimler geliyor. Aslında, proaktif olarak geri bildirim istemek için yapılan çalışmanın gücü hafife alınıyor...
Hepimiz geri bildirim vermenin zor olduğu insan tipini biliyoruz. Nasıl cevap verecekler? Kızacaklar mı?...
Kendimiz üzerinde çalışmak istediğimizde ilerlemenin en etkili yolunu bilmek zor olabilir. Kişisel gelişim planlarına bağlı kalmak da endişe verici olabilir...
Liderler olarak kendi gelişimimizden sorumlu olmalıyız. Peki sürekli olarak geliştiğimizden nasıl emin olabiliriz?...
Bugün herhangi bir düzeyde değişim hem devam eden bir zorluğu hem de sürekli ve hayati bir ihtiyacı temsil etmektedir...
Günümüzde organizasyonlar sürekli ve hızlı gerçekleşen değişimle baş etmelidir. Bugünün başarısı yarının sorunlarını doğuruyor ve organizasyonların uyum sağlaması gereken bir sürü çevresel değişiklik var...
Organizasyonlar için çevikliğe giden yol kolay değildir; birçok psikolojik engel vardır. Bu nedenle organizasyonların çevikliği destekleyen...
Kaliteli geri bildirim, büyümenin ve iş arkadaşlarının becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmanın anahtarıdır, ancak doğru şekilde yapılmalıdır...
Çoğu zaman, mükemmellik çok uzak bir hedef, sonuçsuz kalan bir hamle ya da dahiyane bir fikir gibi görülür. Burada, ekip çalışmasındaki gerçek...
Sert rakamlar, stratejik planlar, sistemler, donanımlar ve tesisler, bunların çalışmasını sağlayan insan kaynakları olmadan hiçbir şey...
Bazı ekiplerin yenilik yapmasına, bazılarının ise durgun kalmasına neden olan şey nedir? Bir grup insan olarak, nasıl güvenilir şekilde...
Eğer saçma ve çok konuşursak, hepimiz bütün vaktimizi boşa harcıyor oluruz veya bunun kötü versiyonunu düşünürsek, robot patronlarımızın hizmetinde oluruz...
Bir grup insanı kişisel olarak ellerinden gelenin en iyisini yapmaya, birlikte iyi bir şekilde çalışmaya teşvik etmek ve onlara ilham vermek için...
Bir ekibin psikolojik güvenlik düzeyinin üretkenlik, güvenlik ve inovasyon üzerinde geniş etkileri vardır, ancak birçok ekip ve liderleri bu alanda nasıl ölçüm yaptıklarını bile bilmez...
Ekibinin fikirlerinden ve girdilerinden tam olarak faydalanabilmek için, insanların neden konuşmadıklarını anlaman gerekir; bu mekanizmaları anlamak, onlarla savaşmanın anahtarıdır...
Psikolojik güvenliğin amacı her zaman iyi hissettiren bir iş yeri yaratmak değildir; daha çok...
İnovasyon risk almayı gerektirir, ancak yüksek performanslı insanlar başarısız olmaktan korkabilirler...
Bir ekibin başarılı işleyişi için korkusuz seslerin çeşitliliği hayati önem taşır. Bu eğitim, girdiyi teşvik etmek ve insanların duyulacaklarını hissetmelerini sağlamak için en iyi...
Hepimiz biliyoruz ki elçiye zeval olmaz ve başarılı yöneticiler olarak kötü haberleri kabul edebilmeliyiz...
Uzaktan çalışmanın içerdiği riskler arasında motivasyon kaybı, bireysel odaklanma ve uzaktan çalışan ekibin...
Ekip kurma semineri, uzaktan çalışan bir ekip kurmanın önemli bir adımıdır. Yöneticilerin ekip için bir çalışma temeli oluşturmasını sağlar...
Yöneticiler, sahadaki durumları görmek ve iyi ilişkiler geliştirmek için uzaktan çalışan ekip üyelerine yardım eli uzatmalıdır...
Uzaktan yönetimde, evden çalışanlar, mobil çalışanlar veya diğer bölgelerde çalışanlar ile ilgilenmek bazı sorunlar yaratabilir...
Mutlu ekipler daha becerikli olurlar ve ellerinden gelenin en iyisini yapmaya isteklidir. Yöneticiler, kendilerine uygun bir ruh hali benimseyerek bunun ortaya çıkmasını...
Ekip içinde çeşitlilik değerlidir ve belirli bir miktar sağlıklı çatışma, çeşitli fikirlerin dikkate alınmasına ve değerlendirilmesine yardımcı olabilir...
Bilgiyle boğulmuş bir şekildeyken, çok hızlı bir şekilde sonuca varmak cazip gelebilir. Ayrıca, bir problemi çözmeyi asla...
Problem çözme yaklaşımın nasıl? Fikrini soruya ve mevcut bilgilere sağlam bir şekilde sabitler ve sonra içgüdülerin seni nereye götürürse oraya gitmek için yola mı çıkarsın? ...
Diğer eleştirel düşünürleri ikna etmek için sağlam argümanlar kurmak gerekir; bu kaliteli bir muhakemenin ne demek olduğunu ve gerçek öncüllerden yola çıktığımızdan...
Kötü argümanlar her türlü biçimde gerçekleşebilir ve bu oldukça yaygındır. Birinin bir fikir yerine bir kişiye saldırması, argümanın...
Şu anda başkalarını devre dışı bırakma, korkuluklarla yüksek sesle tartışma ve kendi yankı odalarımızın dışındaki...
Açıkça bir dizi rasyonel argüman oluşturup hepsini güzel, küçük bir liste halinde yayınlarsak, tüm dünyanın bunları okuyup hemen bizimle aynı fikirde olacağını düşünmek güzel olurdu. Ama elbette...
İşleri halletmek için daha fazla zaman bulmana ve sahip olduğun zamanla daha fazlasını...
Bir grup ile karar alma söz konusu olduğunda, herkes grubun gerçekte neye ihtiyaç duyduğunu dikkate almak yerine kendi istedikleri şey için rekabete...
Bilinçli farkındalık, şahsi ve profesyonel kişisel gelişim ile ilgili olarak popüler bir konudur, peki ama bu tam olarak nedir? Bu eğitimde, şu anın farkında olmanın, sakinlik hissinin...
Her şeyi bilmemiz mümkün değil. Çevremizde olup bitenlerin farkında olmanın ne kadar zor olduğunu anlayın...
İş yerinde veya evde durum istediğimiz gibi olmadığında, düşünmeden tepki vermek yerine dikkatli ve düşünceli bir şekilde yanıt verebilmeyi...
Ne zaman sonuna kadar direnmeliyiz ve ne zaman bu yapılanacak en akıllıca davranış biçimi değildir? Pes etme zamanı geldiğinde ne yapmalıyız?...
Yıllardır aynı şeyi aynı şekilde yaptığımızı düşünürsek, hala yaratıcılığa ulaşmak mümkün müdür? Ve bu konuda, bu noktada ne yaptığımızı fark ediyor...
Tipik bir gün dikkatimizi sayısız yöne çeker. Bu sadece modern hayattır, değil mi? Peki bu şekilde mi olmak zorunda? Sahte gürültüyü bertaraf ederek ve...
"Sağduyulu olmak" güzel bir övgüdür, ancak "eleştirici olmak" rahatsızlık verdiğin anlamına gelir. Her ikisi de belirli koşullarda hareket etmek için uygun bir yol olabilir...
Her şeyi anında elde etmeyi bekliyoruz. Ve elde edemezsek şikâyet ediyoruz. Peki, sabırlı olmak için ne sebep kaldı?...
Evden çalışmanın başarılı olması için, uzaktan çalışanların bazı düzenlemeler yapması gerekir. Uzaktan çalışanlar, çalışma ortamlarının yanı sıra...
Her şeyin beklenenden daha uzun sürdüğünü biliyor musun? İş yerinde belli bir saat geçtikten sonra, verimliliğin...
Zamanını yönetmek, senin için gerçekten önemli olan şeylere (önceliklerin ve yaşam hedeflerin) hem kişisel hem de profesyonel açıdan bakmaktır.
Uzaktan çalışanların başarılı olması için bir dizi düzenleme yapmaları gerekir. Taahhütlerine, iş arkadaşlarına, yöneticilerine ve bilgi güvenliği...
Çok sayıda zaman yönetimi aracı mevcuttur. Bu araçlar, stresini azaltmana, önceliklerini belirlemene ve onları nasıl kullanacağı bildiğin durumda zaman...
Biraz stres uyarıcıdır. Çok fazla stres zayıflatıcı olabilir ve ciddi sonuçlara yol açabilir. Maalesef stres birçok çalışma ortamında yaygındır...
İşinde yeni profesyonel görevler almak heyecan verici olabilir ve kariyerinin ilerlemesini sağlayabilir...
Üst biliş- düşünme hakkında düşünme- sadece kendi davranışlarımızın farkında olmaktan farklıdır ve sunabileceği çok şey vardır...
Bu eğitim, benliğe derin bir dalıştır. Kendi davranışlarını, tarzını ve değerlerini ve bunların ne olduklarını nasıl ortaya çıktıklarını...
Motivasyonun azaldığında, onu geri kazanmana ne yardımcı olabilir? Bu eğitim, benliğe ve içsel...
Yaşlandıkça parçalanmamızı, ideolojilerimizin katılaşmasını ve kendi kendini yenilgiye uğratan inançlarla kendimize engel olmamızı ...
Özgeçmişlerimizin ve kariyer seçeneklerimizin kaderci yorumuna takılıp kalmak kolaydır. Ancak...
Piyasada pek çok ilgi çekici iş türü var. Ama hangileri bizim için iyi uygun olabilir? Bu eğitim, kariyer olanaklarımıza ve hayallerimizdeki işleri...
Meslek hayatında şimdiye kadar yaptıkların ve bir de bundan sonra yapmayı ümit ettiğin şeyler var. Bu ikisini nasıl birleştirirsin? ...
Yeni bir alana girmek veya mevcut iş kolunda ilerlemek, hangisini istersen iste, çevrenizdekilerin gerçekten neler yapmada...
Sürekli öğrenmenin profesyonel olarak ilerlemene yardımcı olabileceğini kesinlikle biliyorsun. Ancak, bunun yeni bir kariyeri test etmene...
Kararlılık, hepimizin arzuladığı ve sürekli iyileştirmek için çalışmamız gereken bir niteliktir. Peki çıkıp karakterinin böylesine temel bir özelliğini nasıl değiştirebilirsin?...
Neden bazı insanlar kendinden emin olup kontrolü elinde tutarken diğerleri geri çekilir ve kendilerinden faydalanılmasına...
Açıkçası, işleri meslektaşlarınızdan farklı görebilirsin! Farklı algılar doğal olmakla birlikte sorunlu da olabilirler. Bir ekibin ortak hedefler üzerinde...
Dinlemek kulağa kolay gelebilir, bunun için sadece ağzınızı kapatıp kulaklarınızı açmak yeterli değil mi? Aktif dinleme çok daha fazlasını gerektirir...
Doğru zamanda doğru soruları sormak üstün bir sanattır. Soru sorma, bir başkasının söz hakkına sahip olmasına ve sorunların açıklığa kavuşmasına...
Ekip olarak etkin bir şekilde çalışmak için, ihtiyaçlarımızı ve ekip arkadaşlarımızın ihtiyaçlarını...
İş yerinde başkalarını motive etmek için pozitif olmak ve pozitif görünmek şarttır. Ancak dikkatli olun: Birini övmek ilk bakışta basit görünse de verimli...
Yeniden ifade etmek, yanlış anlaşılmanın kabulü veya sadece zaman kaybı gibi görünebilir. Yeniden ifade etme...
Ekip iş birliği, ekip üyelerinin başarılı bir şekilde iletişim kurma yetenekleriyle doğru orantılı olarak yaşar veya ölür...
Topluluk önünde konuşmanın zorluklarından en büyüğü, nasıl hazırlık yapacağını bile bilmeden önce...
Bu eğitim, bir konuşma yaparken dinleyici ile gerçek bir bağ kurman için gerekli olan zihinsel ve pratik hazırlıklar...
Hepimiz mükemmel bir müşteri hizmeti sunmak isteriz, peki bunun için ne kadar ileri gitmeliyiz?...
Hepimiz yolumuza çıkan her müşteriyi tamamen memnun etmeyi çok isteriz, ancak gerçek dünyada bazen karşılanamayacak beklentiler vardır...
Sadece müşteriyi memnun eden bir hizmet sunmak, sizi rekabetçi bir perakende ortamında hiçbir yere götürmez...
Birçok işletme müşteri şikayetlerini oldukça yüzeysel bir şekilde ele alır ve bu, müşterilerin...
İlişkilerimizi tehlikeye atmak istemiyoruz, ayrıca bizi rahatsız eden şeylerin bir köşede kalıp çürümeye terk edilmesine de izin vermek istemiyoruz...
İşyerinde yaşanan bir çatışmayla başa çıkmak için, çatışma sürecindeki farklı aşamaları saldırganlık...
Ciddi anlaşmazlıklar iletişimi zorlaştırdığında ve yapılan işin sonuçları kötüye doğru gittiğinde...
Çatışma ortaya çıktığında, sık görülen tepki diğer kişiyi suçlamak ve onun tutumunu eleştirmektir...
Duygusal zekâ (DZ), kişisel ve profesyonel yaşamlarda başarı için önemli bir beceri olarak bilinmektedir. Peki duygusal zekâ...
Kendi duygularınla başa çıkma konusunda ustalaştığında, artık onların kölesi olmazsın. Bu artık onları hissetmediğin...
Bir başkası kızdığında, üzüldüğünde veya rahatsız olduğunda ne yaparsın? Nasıl hissettiklerini gerçekten...
Hayat hem harika şeylerle hem de olumsuzluklarla doludur. Ancak daha çok olumsuz duygu başa geldiğinde...
Empati, iletişimin temel bir bileşenidir. İş arkadaşları önemli ya da önemsiz şeyler hakkında iletişim kurmaya ihtiyaç duyduğunda empatiden yoksunlarsa, hayal kırıklığı yaşanabilir...
İletişimi geliştirme çabaları genellikle iletişimin gerçek temeli yerine ışıltılı sunuma odaklanır: başka biriyle bağlantı kurmak...
Duyguları ve bunların altında yatan ihtiyaçları anlamak, üretkenliği büyük ölçüde artırabilir. Ancak, duygularını ortaya çıktıkça tanımlayabilmen...
En son ne zaman kızgın hissettin- ya da bu duyguya benzer olarak, tedirgin, hüsrana uğramış, sabırsız, heyecanlı ya da sadece sinirlenmiş...
Bir tartışma esnasında izlenebilecek birçok yol vardır, ancak her birinin kendi tuzakları vardır. Bu eğitim, bu çeşitli yaklaşımların ne olduğunu ve her biri için...
İşyerindeki itibar, yıllık performans değerlendirmesinden çok daha esaslıdır. Aynı zamanda günlük davranışımıza, iş arkadaşlarımızla nasıl iletişim...
Karşılıklı kazanım yaklaşımında karşılıklı yarar sağlayan çözümler için işbirlikçi bir arayış esas alınır ve bunun için iki taraf arasında...
Uzlaşması imkânsız görünen çıkarlar nasıl çözüme ulaşır? Karşılıklı kazanç yaklaşımı, her iki tarafın ortak çıkarlarına...
Müzakerelerinizde başarılı olmak için onlara hazırlanmanız gerekir. Bu, hedeflerinizi ayrıntılı olarak analiz etmeyi...
Normalde nasıl müzakere edersiniz? Fikir birliğine varmayı mı hedeflersiniz? Yoksa kendinizden çok şey mi feda edersiniz?...
İş, uzaktan ve uluslararası iletişimi kapsar; kültürel değerler ve davranışlar araya girdiğinde bazen mesajları anlamak zordur...
Bazı müzakerelerde her iki taraf da kazanmak için aşırı uçlardan başlamaları, tavizler vermeleri, gerçek motivasyonlarını gizlemeleri...