• Eğitim ne kadar verimliydi, katılımcılar eğitim ile ne kadar bilgi kazandı ölçümleyebiliyor musunuz?
  • Eğitim verimli olsa da sonrasında eğitimde sunulan bilgiler ne kadar hatırlanıyor?
  • Mutlaka bilinmesini istediğiniz ama unutulan bilgileri daha sonra hatırlatma imkânı var mı?
  • Çalışan, bölüm, bölge bazında öğrenme/ bilgi seviyesi takip edilebiliyor mu?

CrossKnowlegde LMS ve/veya academya uygulamasıyla

yanıtlarınız EVET!

academya Öğrenme Takip, Teşvik ve Destek Mobil Uygulama Arayüzü

Platformlarımız sayesinde katılımcılar, öğrenme ve gelişim uzmanları, eğitim katkısını gerçek zamanlı olarak takip edebiliyor ve bu katılımcılar, yöneticiler arasında eğitim performansına yönelik tatlı bir rekabete de vesile oluyor.

Alman psikolog Hermann Ebbinghaus tarafından geliştirilen Unutma Eğrisi kavramı, öğrenmeden hemen sonra hafızada tutmada önemli bir düşüş olduğunu ve hafıza kaybı oranının zamanla azaldığını göstermiştir.

Kişi/Bölüm/Bölge Bazında Bilgi Seviyesi ve Öğrenme Performansı Takibi

Bu keşfin öğrenme ve öğretme metodolojileri üzerinde derin etkileri vardır ve keşif, aralıklı tekrar, aktif hatırla yoluyla pekiştirme yapmanın unutmayı engellemede etkili bir strateji olduğunu düşündürmektedir.

Bu kavrama yönelik geliştirilmiş academya uygulamasıyla eğitim içeriğinin zaman içinde düzenli olarak gözden geçirilmesi sağlanıyor ve unutmanın engellemesi amaçlanıyor.

Gerçek Örnek: Bilgi seviyesinde 45 günde %40’a ulaşan artış!

CrossKnowledge Panel Arayüzü